Obchodní podmínky

OBCHODNÍ PODMÍNKY

Sídlo: Liptovská 2114/19, 03401 Ružomberok

IČO: 55016529

DIČ: 2121865856

Zapsána v Obchodním rejstříku Okresního soudu Žilina, oddíl: Sro, vložka č. 80942/L

 

(Dále jen "Prodávající")

 

Prodej přes internetový obchod umístěný na internetové adrese www.pureprime.sk

 

Kontaktní informace Prodávajícího:

 

Kontaktní adresa: Blbyobchod s.r.o. Liptovská 2114/19, 034 01 Ružomberok

Kontaktní e-mail: info@pureprime.sk

Kontaktní telefon: +421 948 006 365

 

  1. Úvodní ustanovení

1.1. Tyto obchodní podmínky (ve smyslu § 1751 zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění účinném, dále jen „občanský zákoník“) platí pro nákup v internetovém obchodě „PurePrime“ prostřednictvím webového rozhraní umístěného na internetové adrese www.pureprime.sk (dále jen „webové rozhraní“), které provozuje Prodávající.

1.2. Obchodní podmínky určují a upřesňují základní práva a povinnosti Prodávajícího, Kupujícího a Uživatele. Kupující zasláním objednávky a následně i potvrzením ve webovém rozhraní současně potvrzuje, že akceptuje tyto obchodní podmínky a že se s nimi seznámil.

1.3. Ustanovení obchodních podmínek jsou nedílnou součástí kupní smlouvy (za „kupní smlouvu“ se zde považuje jakákoli smlouva uzavřená podle těchto obchodních podmínek). Kupní smlouva a obchodní podmínky jsou vyhotoveny v slovenském jazyce. Kupní smlouvu lze uzavřít v slovenském jazyce, pokud se Kupující a Prodávající výslovně nedohodnou na jiném jazyce.

1.4. Znění obchodních podmínek může Prodávající měnit nebo doplňovat. Práva a povinnosti stran se řídí vždy tím zněním obchodních podmínek, pod kterým vznikly.

1.5. Všechny smluvní vztahy se řídí obchodními podmínkami a vztahy neupravenými tímto občanským zákoníkem, a je-li smluvní stranou spotřebitel, zákonem č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, ve znění pozdějších předpisů.

1.6. V případech, kdy osoba, která má v úmyslu nakupovat zboží od Prodávajícího, jedná při objednávání zboží v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci svého samostatného výkonu povolání, nebo je právnickou osobou, neuplatní se na ni ochrana spotřebitele podle těchto obchodních podmínek, zejména se neuplatní příslušná ustanovení článku 5 – Odstoupení od kupní smlouvy.

 

    1. Vymezení pojmů

2.1. Kupujícím je fyzická nebo právnická osoba, která má v úmyslu zakoupit zboží prostřednictvím webového rozhraní. S ohledem na platné právní předpisy se rozlišuje mezi Kupujícím, který není spotřebitelem, a Kupujícím, který je spotřebitelem.

2.2. Spotřebitelem je každá osoba, která mimo své podnikatelské činnosti nebo mimo samostatné vykonávání svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.

2.3. Zbožím prodávaným prostřednictvím webového rozhraní jsou parfémy, dekorativní kosmetika, výrobky určené ke péči o tělo a pleť a další kosmetické výrobky bliže specifikované na webovém rozhraní.

  1. Objednávka a uzavření kupní smlouvy

3.1. Webové rozhraní obsahuje seznam zboží a informace o něm, včetně uvedení cen jednotlivých produktů. Ceny zboží jsou uvedeny včetně všech daní, poplatků a dalších nákladů. Ceny zboží a ceny za balení, dopravu a doručení platí do doby, kdy jsou zobrazovány ve webovém rozhraní. Nabídka označená jako "akce" platí do vyprodání zásob nebo do doby ukončení takové nabídky uvedené ve webovém rozhraní nebo do odvolání nabídky nebo do další aktualizace nabídky. Případné slevy z ceny zboží poskytnuté prodávajícím Kupujícímu nelze vzájemně kombinovat, pokud prodávající výslovně neurčí jinak.

3.2. Možnost prodávajícího uzavřít kupní smlouvu za individuálně dohodnutých podmínek s Kupujícím se zachovává.

3.3. Prezentace zboží umístěná ve webovém rozhraní má informativní charakter a nejedná se o nabídku ze strany prodávajícího (resp. jeho návrh na uzavření smlouvy; § 1732 odstavec 2 občanského zákoníku se nepoužije).

3.4. Kupující provádí objednávku zboží:

  • Přímo prostřednictvím webového rozhraní (vyplněním formuláře nebo jinak),
  • Prostřednictvím e-mailové komunikace s prodávajícím zasláním objednávky na Kontaktní e-mail prodávajícího,
  • Prostřednictvím telefonického nebo SMS objednání na Kontaktním telefonu prodávajícího.

 

3.5.Objednávka musí vždy obsahovat přesný název objednaného zboží (nebo jeho číselné označení), počet kusů zboží, zvolený způsob platby a dopravy a kontaktní údaje Kupujícího (jméno a příjmení, doručovací adresa, telefonní číslo, e-mailová adresa).

3.6.Před závazným odesláním objednávky Kupujícímu bude představen přehled objednávky, zejména druh a množství zboží, dodací adresa a konečná cena, včetně nákladů na dodání (v závislosti na zvoleném způsobu doručení) a případných poplatků spojených s vybraným způsobem platby. V rámci tohoto přehledu má Kupující poslední možnost změnit zadané údaje. Závaznou objednávku Kupující podá stisknutím tlačítka "Objednat". Údaje uvedené v závazné objednávce jsou považovány za správné ze strany Prodávajícího.

3.7. Pokud má Prodávající pochybnosti o pravosti a vážnosti objednávky, může kontaktovat Kupujícího za účelem jejího ověření. Prodávající si vyhrazuje právo odmítnout neověřenou objednávku. Na takovou objednávku se pak pohlíží jako na to, že nebyla podána.

3.8. Prodávající okamžitě po přijetí objednávky potvrdí tuto skutečnost Kupujícímu prostřednictvím elektronické pošty na elektronickou adresu Kupujícího uvedenou v objednávce nebo v jeho uživatelském účtu (v případě nesrovnalosti má přednost adresa uvedená v objednávce; dále jen „elektronická adresa Kupujícího“). Platí, že pokud potvrzení neobsahuje jiná ustanovení, samo o sobě nepředstavuje akceptaci objednávky ve smyslu těchto obchodních podmínek a tedy neuzavírá kupní smlouvu.

 
 
3.9.Zmluvní vztah mezi Prodávajícím a Kupujícím vzniká (tj. kupní smlouva je uzavřena) doručením přijetí objednávky (akceptací, dále jen „přijetí objednávky“), které je Prodávajícím zasláno Kupujícímu prostřednictvím elektronické pošty na elektronickou adresu Kupujícího, a pokud k tomu nedojde, tak úhradou celé kupní ceny nebo převzetím objednaného zboží Kupujícím, podle toho, co nastane dříve. Přijetí objednávky (akceptace) může být součástí potvrzení o přijetí objednávky (pokud je to v potvrzení výslovně uvedeno), nebo může následovat samostatně.
 
3.10. Kupující souhlasí s použitím prostředků komunikace na dálku při uzavírání kupní smlouvy. Náklady vzniklé Kupujícímu při použití prostředků komunikace na dálku v souvislosti s uzavřením kupní smlouvy (především náklady na internetové připojení, náklady na telefonní hovory) hradí Kupující sám.
 
3.11. Kupní smlouvou se Prodávající zavazuje dodat Kupujícímu zboží uvedené v objednávce, a Kupující se zavazuje tento tovar od Prodávajícího nebo jeho zvoleného dopravce převzít a zaplatit Prodávajícímu kupní cenu zboží uvedenou v objednávce. Kupní cenou se rozumí i náklady spojené s dodáním zboží a případné poplatky související se zvoleným způsobem platby, jejichž výše je uvedena ve webovém rozhraní a bude uvedena v objednávce a jejím přijetí.
 
3.12. Pokud došlo k zjevnému technickému chybovému stavu ze strany Prodávajícího při uvádění ceny zboží ve webovém rozhraní nebo během objednávání, Prodávající není povinen dodat Kupujícímu zboží za tuto zjevně chybnou cenu, ani v případě, že Kupujícímu bylo zasláno potvrzení objednávky podle těchto obchodních podmínek.
 
3.13. Prodávající upozorní Kupujícího, pokud cena uvedená u produktu ve webovém rozhraní nebo během procesu objednávání není aktuální. Pokud Kupující nesouhlasí se zvýšením ceny, Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy.
 
3.14. Kupující může zrušit ještě nepotvrzené objednávky od Prodávajícího telefonicky nebo e-mailovou zprávou na kontaktním telefonním čísle nebo e-mailové adrese Prodávajícího. Všechny objednávky přijaté od Prodávajícího jsou závazné. Později je možné objednávku zrušit pouze po dohodě s Prodávajícím. Pokud je takto zrušená objednávka zboží, ke kterému není možné odstoupit od smlouvy, má Prodávající nárok na náhradu nákladů, které již v souvislosti s kupní smlouvou vynaložil.
 
4. Platební a dodací podmínky
 
4.1.V přiměřených případech (zejména při objednávkách s celkovou cenou nad 5000 KČ) může prodávající požadovat zálohu na kupní cenu. Prodávající má právo požadovat úhradu celé ceny zboží před jeho odesláním nebo předáním kupujícímu (§ 2119 odstavec 1 občanského zákoníku se nepoužije).
 
4.2. Kupující má možnost uhradit kupní cenu za zboží prodávajícímu mimo dalších způsobů uvedených ve webovém rozhraní obchodu, a to některým z následujících způsobů:
  •  
  • v hotovosti při osobním odběru na Kontaktní adrese Prodávajícího,
  • na dobírku při převzetí zboží,
  • bankovním převodem na účet Prodávajícího SK93 1100 0000 0029 4514 0087 u Tatra Banka a.s.

Prípadné další platby Kupujúceho v souvislosti s výše uvedenými způsoby úhrady ceny zboží jsou uvedeny ve webovém rozhraní obchodu v sekci Doprava.

4.3. Způsob platby uvede Kupující v objednávce (kde budou uvedeny i případné další platby v souvislosti se zvoleným způsobem platby).
 
4.4.Platba za zboží je možná v KČ.
 
4.5. V případě platby v hotovosti nebo v případě platby na dobírku je kupní cena splatná při převzetí zboží. V případě bezhotovostní platby je kupní cena splatná do pěti pracovních dní od uzavření kupní smlouvy. Závazek Kupujícího uhradit kupní cenu je při bezhotovostní platbě splněn okamžikem připsání příslušné částky na účet Prodávajícího.
 
4.6. Zboží, které je skladem, Prodávající v případě platby na dobírku nebo při osobním převzetí zboží obvykle expeduje do 5 pracovních dní od přijetí objednávky. Při platbě převodem na účet Prodávajícího se zboží skladem obvykle expeduje do 5 pracovních dní od připsání příslušné částky na jeho účet. Částečné dodání objednaného zboží je povoleno, pokud nebylo dohodnuto jinak.
 
4.7. Zboží, které není skladem, Prodávající expeduje co nejdříve, jak je to možné. Kupující je předem informován o přesném datu.
 
4.8. Způsoby dodání zboží jsou, mimo jiné způsoby uvedené ve webovém rozhraní:
  • o
  • osobní odběr na Kontaktní adrese Prodávajícího,
  • zaslání zboží na místo zvolené Kupujícím prostřednictvím Slovenské pošty nebo zásilkovou společností Packeta.

Konkrétní způsob dodání zboží bude vybrán Kupujícím v objednávce a potvrzený Prodávajícím při přijetí objednávky. 

4.9. Náklady na dodání zboží v závislosti na způsobu odeslání a převzetí zboží jsou uvedeny ve webovém rozhraní obchodu v sekci Doprava.

4.10. Pokud je z důvodů na straně Kupujícího nutné doručovat zboží opakovaně nebo jiným než dohodnutým způsobem, Kupující je povinen uhradit náklady spojené s takovýmto doručováním.

4.11. Dodáním zboží podle těchto obchodních podmínek se rozumí okamžik doručení zboží Kupujícímu v souladu s kupní smlouvou. Bezodůvodné odmítnutí zboží Kupujícím se nepovažuje za nesplnění povinnosti dodávat zboží ze strany Prodávajícího ani za odstoupení od smlouvy ze strany Kupujícího.

4.12. Při převzetí zboží je Kupující povinen zkontrolovat neporušenost obalu zboží a případné chyby neprodleně oznámit přepravci a Prodávajícímu. Odmítnutí převzít zásilku z důvodu poškozeného obalu se nepovažuje za bezdůvodné odmítnutí zboží. Podpisem dodacího listu (nebo jiného podobného dokumentu) Kupující potvrzuje, že zásilka zboží splňovala všechny požadavky a uvědomuje si, že reklamace zboží z důvodu poškození obalu zásilky již není možná.

4.13. V případě, že Kupující nepřevezme zboží a neodstoupí od kupní smlouvy v souladu s těmito obchodními podmínkami, má Prodávající nárok na náhradu nákladů spojených s doručením zboží a jeho uskladněním (za uskladnění u Prodávajícího za každý den zpoždění ve výši maximálně 10 KČ, maximálně však do celkové částky 500 KČ nebo do výše kupní ceny, pokud je nižší než 5000 KČ), a také na další náklady, které vzniknou Prodávajícímu z důvodu nepřevzetí zboží Kupujícím, a má také právo od kupní smlouvy odstoupit.

4.14. Kupující nabývá vlastnické právo k zboží zaplacením celé kupní ceny za zboží (včetně nákladů na dodání), ale ne dříve, než zboží převzal. Zodpovědnost za náhodné zničení, poškození nebo ztrátu zboží přechází na Kupujícího okamžikem převzetí zboží nebo v okamžiku, kdy měl Kupující povinnost převzít zboží v souladu s kupní smlouvou, ale neučinil tak.

 

5. Odstúpení od kupní smlouvy

5.1. Podle § 1829 odst. 1 písm. a) občanského zákoníku má Kupující právo odstoupit od kupní smlouvy do 14 dnů ode dne převzetí zboží. Odstoupení od kupní smlouvy může Kupující v této lhůtě zaslat na Kontaktní adresu Prodávajícího nebo na Kontaktní e-mail Prodávajícího. Pro odstoupení od kupní smlouvy je možné využít vzorový formulář poskytovaný Prodávajícím.

5.2. Kupující si uvědomuje, že podle ustanovení § 1837 občanského zákoníku není možné mimo jiné odstoupit od kupní smlouvy o dodávce zboží v uzavřeném obalu, který spotřebitel vybral z obalu a z hygienických důvodů není možné ho vrátit.

5.3. Odstoupením od kupní smlouvy se smlouva od počátku ruší. Zboží musí být vráceno Prodávajícímu (jinak než na dobírku, kterou Prodávající nepřeberá) do 14 dnů od odstoupení od kupní smlouvy na Kontaktní adresu, do kteréhokoliv provozu Prodávajícího nebo do sídla Prodávajícího. Zboží musí být Prodávajícímu vráceno nepoškozené, nenosené a neposkvrněné a, pokud je to možné, v původním obalu.

5.4. Kupující k vrácenému zboží přiloží kopii dodacího listu a faktury, pokud byla vystavena, nebo jiný dokument prokazující nákup zboží, a dále písemné prohlášení o odstoupení od kupní smlouvy a zvoleném způsobu vrácení peněz (převod na účet, osobní převzetí hotovosti nebo poštovní poukázka nebo jiný způsob). Prohlášení musí rovněž obsahovat kontaktní adresu, telefon a elektronickou adresu Kupujícího.

5.5.Kupující si uvědomuje, že pokud je vrácené zboží poškozené, opotřebované nebo částečně spotřebované, Prodávajícímu vzniká vůči Kupujícímu nárok na náhradu škody vzniklé tímto způsobem. Nárok na úhradu vzniklé škody má Prodávající oprávněn jednostranně odpočíst z nároku Kupujícího na vrácení kupní ceny a nákladů na dodání zboží.

5.6. Prodávající vrátí Kupujícímu všechny přijaté finanční prostředky včetně nákladů na dodání. Prodávající vrátí peníze Kupujícímu do 14 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy, a to (i) stejným způsobem, jakým je přijal od Kupujícího, nebo (ii) způsobem, který si Kupující požádal, (iii) vždy také zasláním na uvedený bankovní účet nebo účet, ze kterého byly prostředky zaplaceny na úhradu kupní ceny (pokud Kupující v průběhu 10 dnů od odstoupení Prodávajícímu neposkytne žádný), přičemž Kupující tímto vyjadřuje svůj souhlas s tím, že tímto způsobem nevzniknou žádné dodatečné náklady. Pokud Kupující odstoupí od kupní smlouvy, Prodávající není povinen vrátit přijaté finanční prostředky Kupujícímu dříve, než mu Kupující vrátí zboží nebo prokáže, že zboží odeslal Prodávajícímu.

5.7.Při zasílání je Kupující povinen zboží zabalit do vhodného obalu tak, aby nedošlo k jeho poškození nebo zničení. Za zboží výrazně poškozené nebo zničené během přepravy v důsledku použití nevhodného obalu není možné vrátit kupní cenu a náklady na dodání zboží.

5.8. Náklady spojené s vrácením zboží Prodávajícímu v případě odstoupení od kupní smlouvy Kupujícím hradí Kupující, a to i v případě, kdy zboží nemůže být vráceno poštovní cestou z důvodu své povahy. Pokud Kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který Prodávající nabízí, vrátí Prodávající Kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnější nabízenému způsobu dodání zboží.

5.9.Prodávající má právo odstoupit od kupní smlouvy v případech uvedených v těchto obchodních podmínkách, a dále v případě, že zboží objektivních důvodů (zboží již není vyráběno, dodavatel přestal dodávat do ČR, jeho cena nebo náklady na dodání výrazně vzrostly) není možné za původních podmínek dodávat, nebo se plnění stalo objektivně nemožným, nebo pokud Kupující nemá vyrovnány všechny závazky vůči Prodávajícímu splatné ke dni vystavení objednávky.

5.10. V případě, že Prodávající odstoupí od smlouvy, informuje Prodávající Kupujícího o této skutečnosti ihned. Pokud Kupující již částečně nebo zcela uhrazen kupní cenu, vrátí se mu tato suma bezhotovostně na účet, který mu byl poskytnutý k tomuto účelu Kupujícím nebo na účet, ze kterého byly prostředky poukázány na úhradu kupní ceny (pokud Kupující do 3 dnů od odstoupení neposkytne Prodávajícímu žádný jiný), a to do 10 dnů ode dne odstoupení od kupní smlouvy.

5.11.Pokud byl spolu se zbožím poskytnut dar, odstoupením od kupní smlouvy ztrácí darovací smlouva svoji platnost pro kteroukoli ze stran a Kupující tento dar zašle spolu se vráceným zbožím.

 

6. Odpovědnosť za vady

 

6.1. Práva Kupujícího z vadného plnění se řídí příslušnými všeobecně závaznými právními předpisy (zejména ustanoveními § 1914 až 1925, § 2099 až 2117 a § 2158 až 2174 občanského zákoníku).

6.2.Při uplatňování práv z vadného plnění se postupuje v souladu s Reklamačním řádem Prodávajícího.

 

7. Ochrana osobních údaju

 

7.1. Ochrana osobních údajů Kupujícího, který je fyzickou osobou, je poskytována zákonem č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů.

7.2. Prodávající prohlašuje, že je platně registrován u Úřadu pro ochranu osobních údajů.

7.3. Kupující souhlasí se zpracováním a shromažďováním následujících osobních údajů: jméno a příjmení, adresa trvalého bydliště a doručovací a fakturační adresa, pokud se liší od adresy trvalého bydliště, identifikační číslo a daňové identifikační číslo, e-mailová adresa a telefonní číslo a jakékoliv další osobní údaje uvedené v objednávce nebo při registraci uživatelského účtu (dále společně jako "osobní údaje"), a to až do písemného vyjádření nesouhlasu s tímto zpracováním.

7.4. Zpracováním osobních údajů Kupujícího může Prodávající pověřit třetí osobu jako zpracovatele.

7.5. Kupující má právo přístupu k svým osobním údajům, právo na jejich opravu včetně dalších zákonných práv týkajících se těchto údajů. Kupující prohlašuje, že byl poučen o tom, že na základě písemné žádosti Kupujícího je možné odstranit osobní údaje z databáze. Osobní údaje Kupujícího jsou plně zabezpečeny proti zneužití. Osobní údaje Kupujícího Prodávající neposkytuje žádné jiné osobě. Výjimku tvoří externí dopravci a osoby, které se podílejí na doručení zboží Kupujícímu, kterým jsou osobní údaje zákazníků poskytovány v minimálním rozsahu, který je nezbytný k doručení zboží.

7.6. Osobní údaje budou zpracovávány na neurčito. Osobní údaje budou zpracovávány v elektronické formě automatizovaným způsobem nebo v tištěné formě neautomatizovaným způsobem.

7.7. Kupující potvrzuje, že poskytnuté osobní údaje jsou přesné a byl poučen o tom, že jde o dobrovolné poskytnutí osobních údajů.

7.8. V případě, že by se Kupující domníval, že Prodávající nebo zpracovatel provádí zpracování jeho osobních údajů, které je v rozporu s ochranou soukromí a osobního života Kupujícího nebo s právními předpisy, zejména pokud jsou osobní údaje nepřesné s ohledem na účel jejich zpracování, může:

  • požádat Prodávajícího nebo zpracovatele o vysvětlení,
  • požádat, aby Prodávající nebo zpracovatel odstranil takovýto vzniklý stav.
7.9.Pokud Kupující požádá o informace o zpracování jeho osobních údajů, Prodávající je povinen mu tyto informace poskytnout. Prodávající má právo na přijetí přiměřené odměny, která nepřesáhne náklady nutné k poskytnutí informací, v souladu s uvedeným v předchozí větě.
 
 
 
 

7.10. Kupujúci súhlasí so zasielaním informácií týkajúcich sa tovaru, služieb alebo podniku Predávajúceho na svoju elektronickú adresu. Kupujúci taktiež súhlasí so zasielaním obchodných správ od Predávajúceho. Tieto súhlasy podľa oboch predchádzajúcich viet môže Kupujúci kedykoľvek odvolať.

7.11. Dozor nad ochranou osobních údajů vykonává Úřad pro ochranu osobních údajů.

7.12. Webové rozhraní může využívat technické informace získané prostřednictvím souborů cookies. Používání cookies lze zakázat nastavením internetového prohlížeče. Pokud je používání souborů cookies zakázáno, webové rozhraní nemusí být zobrazeno v plném rozsahu. Prostřednictvím souborů cookies není možné získat žádné osobní údaje.

 

8. Závěrečná ustanovení

 

8.1. Pokud vztah související s používáním webové stránky nebo právní vztah založený kupní smlouvou obsahuje mezinárodní prvek, strany se dohodly, že tento vztah se řídí slovenským právem. Tímto nejsou dotčena práva spotřebitele vyplývající z všeobecně závazných právních předpisů jiných států, které poskytují spotřebiteli vyšší míru ochrany.

8.2. V případě, že nějaké ustanovení obchodních podmínek je neplatné, neúčinné nebo nepoužitelné (nebo se tak stane), použije se místo něj ustanovení, které se svým smyslem nejvíce blíží neplatnému, neúčinnému nebo nepoužitelnému ustanovení. Neplatnost, neúčinnost nebo nepoužitelnost jednoho ustanovení neovlivňuje platnost ostatních ustanovení. Změnu nebo doplnění kupní smlouvy (včetně obchodních podmínek) je možné provést pouze písemnou formou.

8.3. V otázkách, které nejsou upraveny kupní smlouvou (včetně objednávky a jejího přijetí) a obchodními podmínkami (nebo případně komunikací mezi stranami), se právní vztah řídí podmínkami uvedenými ve webovém rozhraní. Informace o jednotlivých technických krocích vedoucích k uzavření kupní smlouvy jsou viditelné ve webovém rozhraní.

8.4. Pokud není dohodnuto jinak, veškerá korespondence související s kupní smlouvou musí být doručena druhé smluvní straně písemně, a to elektronickou poštou, osobně nebo doporučeně prostřednictvím provozovatele poštovních služeb (podle výběru odesílatele). Kupujícímu se doručuje na e-mailovou adresu uvedenou v jeho uživatelském účtu, v objednávce nebo v rámci komunikace mezi stranami.

8.5. Prodávající je oprávněn k prodeji zboží na základě živnostenského oprávnění, a činnost Prodávajícího nepodléhá žádným jiným povolením. Živnostenskou kontrolu vykonává v rámci své působnosti příslušný živnostenský úřad. Kontrolu dodržování právních předpisů týkajících se technických požadavků na zboží a bezpečnost zboží provádí Slovenská obchodní inspekce. Slovenská obchodní inspekce také provádí kontrolu dodržování předpisů na ochranu spotřebitele. Práva spotřebitelů chrání také jejich zájmové sdružení a další subjekty na jejich ochranu. Mimořádné řešení spotřebitelských sporů podle § 14 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele, tzv. oddělení ADR, se provádí na e-mailové adrese info@soi.sk.

8.6.Případné stížnosti vyřizuje Prodávající prostřednictvím Kontaktního e-mailu, ale Kupující se může obrátit na subjekty uvedené v předchozím odstavci. Prodávající není vázán žádnými etickými kódy ani dobrovolně je nepostupuje (v souladu s § 1826 odst. 1 písm. e) Občanského zákoníku).

8.7. Obsah webové stránky Prodávajícího, všechny na ní materiály (texty, fotografie, obrázky, loga a další) a materiály v souvisejících tištěných médiích (propagační letáky, inzeráty atd.), včetně programového vybavení webového rozhraní a těchto obchodních podmínek, jsou chráněny autorským právem Prodávajícího a mohou být chráněny dalšími právy třetích stran. Obsah nesmí být změněn, kopírován, rozmnožován, šířen nebo použit třetími stranami k jakémukoliv účelu bez písemného souhlasu Prodávajícího. Zvláště je zakázáno placeným nebo neplaceným způsobem poskytovat přístup k fotografiím a textům umístěným na webovém rozhraní. Při nedodržování tohoto zákazu bude Prodávající postupovat v souladu se zákonem č. 121/2000 Sb., autorským zákonem, ve znění pozdějších předpisů. Názvy a označení výrobků, zboží, služeb, firem a společností mohou být registrovanými obchodními značkami příslušných vlastníků.

8.8.Webové rozhraní může využívat službu Google Analytics, kterou poskytuje společnost Google, Inc. Služba Google Analytics využívá soubory "cookies", které jsou textovými soubory uloženými na počítačích Kupujícího a Uživatelů webového rozhraní, umožňují analyzovat způsob používání webového rozhraní Kupujícími a Uživateli. Informace generované souborem cookie o používání stránky (včetně IP adresy) budou přeneseny společnosti Google a uloženy na serverech ve Spojených státech. Google bude tyto informace používat k vyhodnocování používání webového rozhraní a tvorbě zpráv o jeho aktivitě, určených pro Prodávajícího a provozovatele webového rozhraní a pro uživatele internetu obecně. Google může také poskytnout tyto informace třetím stranám, pokud to bude vyžadováno zákonem, nebo pokud takové třetí strany budou zpracovávat tyto informace pro Google. Google nebude spárovat IP adresu Kupujícího a Uživatelů s jakýmikoliv jinými údaji, které má k dispozici. Kupující a Uživatelé webového rozhraní mohou odmítnout používání souborů cookies ve svém internetovém prohlížeči, avšak v tomto případě není vyloučeno, že nebudou moci plně využívat všechny funkce webového rozhraní. Používáním webového rozhraní Kupující a Uživatelé souhlasí se zpracováním svých údajů společností Google způsobem a na účel uvedený výše.

8.9. Prodávající není zodpovědný za chyby vzniklé v důsledku zásahů třetích stran do webového rozhraní nebo v důsledku jeho používání v rozporu s jeho určením. Uživatel a Kupující nesmějí při využívání webového rozhraní používat postupy, které by mohly mít negativní vliv na jeho provoz, a nesmějí vykonávat žádnou činnost, která by mohla jemu nebo třetím osobám umožnit neoprávněný zásah nebo neoprávněné použití programového vybavení nebo jiných částí tvořících webové rozhraní. Užívat webové rozhraní nebo jeho části nebo softwarové vybavení takým způsobem, který by byl v rozporu s jeho určením nebo účelem, je zakázáno.

8.10.Kupní smlouva včetně obchodních podmínek je uchovávána a archivována Prodávajícím v elektronické formě a není přístupná třetím osobám (ustanovení těchto podmínek a zákona o poskytnutí kupní smlouvy a obchodních podmínek Kupujícímu tímto nejsou jakýmkoliv způsobem dotčeny). Kupní smlouvu včetně obchodních podmínek poskytne Prodávající Kupujícímu na žádost v textové formě (v elektronické formě zasláním e-mailem).

8.11.V případě otázek týkajících se obchodních podmínek a kupní smlouvy poskytne Prodávající Kupujícímu bezodkladně všechny potřebné informace.

 

Tyto obchodní podmínky jsou platné a účinné od 1. října 2023.

 

 

 

 

Reklamačný poriadok spoločnosti Blbyobchod s.r.o.

 

Sídlo: Liptovská 2114/19, 03401 Ružomberok

IČO: 55016529

DIČ: 2121865856

zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu Žilina, oddiel: Sro, vložka č. 80942/L

(ďalej len "Predávajúci")

 

na reklamáciu tovaru,

vrátane tovaru zakúpeného prostredníctvom online obchodu na internetovej adrese

www.pureprime.sk

Kontaktné údaje Predávajúceho:

Kontaktná adresa: Blbyobchod s.r.o. Liptovská 2114/19, 034 01 Ružomberok

Kontaktný e-mail: info@pureprime.sk Kontaktný telefón: +421 948 006 365

  1. Reklamačný poriadok upravuje spôsob a podmienky reklamácie vad tovaru a uplatnenie nárokov zo záruky za kvalitu, v súlade s ustanoveniami zákona č. 89/2012 Sb., občiansky zákonník, v aktuálnom znení, a ak je Kupujúcim spotrebiteľ, zákona č. 634/1995 Sb., zákon o ochrane spotrebiteľa, v znení neskorších predpisov.

  2. Práva z vadného plnenia, vrátane záručnej zodpovednosti, uplatňuje Kupujúci u Predávajúceho na Kontaktnej adrese Predávajúceho (iné spôsoby uplatnenia vad podľa Reklamačného poriadku nijako neobmedzujú). Za okamih uplatnenia reklamácie sa považuje okamih, kedy Predávajúci obdržal od Kupujúceho reklamovaný tovar.

  3. Predávajúci zodpovedá Kupujúcemu za to, že tovar pri prevzatí nemá žiadne vady. Predávajúci zvlášť zodpovedá Kupujúcemu za to, že v čase, keď Kupujúci tovar prevzal:

    • má tovar vlastnosti, ktoré si strany dohodli, a ak dohoda chýba, má také vlastnosti, ktoré popísal Predávajúci alebo výrobca, alebo ktoré Kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy, ktorú týmto spôsobom vykonávajú,
    • tovar je v odpovedajúcom množstve, miere alebo hmotnosti,
    • tovar spĺňa požiadavky zákonov.
  4. U celkom nového tovaru predávaného Predávajúcim Kupujúcemu, ktorý je spotrebiteľom, zodpovedá Predávajúci Kupujúcemu za to, že tovar pri prevzatí nemá vady a že vady u spotrebiteľského tovaru sa neobjavia v priebehu dvadsiatich štyroch mesiacov od prevzatia tovaru Kupujúcim. Ak na obale tovaru alebo priamo na tovare je uvedená dlhšia doba ako podľa predchádzajúcej vety, použije sa táto dlhšia doba. Ak sa vada prejaví v priebehu šiestich mesiacov od prevzatia, považuje sa tovar za vadný už pri prevzatí.

  5. Ak Kupujúci nie je spotrebiteľom, platí doba podľa predchádzajúceho článku šesť mesiacov od prevzatia tovaru Kupujúcim.

  6. U kozmetických výrobkov je dátum minimálnej trvanlivosti uvedený slovami "Spotrebujte najlepšie do...". Dátum minimálnej trvanlivosti nemusí byť uvedený na obale výrobku, ktorého minimálna trvanlivosť presahuje tridsať mesiacov. U týchto výrobkov sa používa symbol otvorenej nádoby s krémom, v ktorej je uvedený údaj o dobe, počas ktorej je možné prípravok po otvorení používať; napríklad, ak je v symbole otvorenej nádoby uvedených 12M, znamená to, že krém je nutné spotrebovať do dvanástich mesiacov od otvorenia.

  7. V prípade, že sa v priebehu záručnej doby alebo v priebehu doby uvedenej v článkoch 4 a 5 tohto Reklamačného poriadku objaví vada tovaru, ktorú nemožno odstrániť a táto vada bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne používaný ako tovar bez vady, má Kupujúci právo na jeho bezplatnú opravu. U odstrániteľnej vady na dosiaľ nepoužitom tovare má Kupujúci právo namiesto odstránenia vady požadovať výmenu vadného tovaru za bezvadný. U odstrániteľnej vady má Kupujúci ďalej právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny.

  8. V prípade vady, ktorú nemožno odstrániť a ktorá bráni tomu, aby tovar mohol byť riadne používaný ako tovar bez vady, má Kupujúci právo na výmenu tovaru, na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť.

  9. Práva z vadného plnenia Kupujúcemu nevyplývajú, ak Kupujúci o vadách vedel pred prevzatím veci alebo ak vadu spôsobil sám. Kupujúci nemá právo od kúpnej zmluvy odstúpiť ani požadovať dodanie novej veci, ak nemôže vec vrátiť v stave, v akom ju dostal, s výnimkou prípadov stanovených zákonom.

  10. Ak Kupujúci neodstúpi od kúpnej zmluvy alebo neuplatní právo na dodanie novej veci bez chýb, na výmenu jej časti alebo na opravu veci, môže požadovať primeranú zľavu z kúpnej ceny. Kupujúci má právo na primeranú zľavu aj v prípade, ak Predávajúci nemôže dodať novú vec bez chýb, vymeniť jej časť alebo vec opraviť, ako aj v prípade, ak Predávajúci neposkytne nápravu v primeranej dobe alebo ak by vykonanie nápravy Kupujúcemu spôsobovalo značné ťažkosti.

  11. Kupujúci je povinný uplatniť reklamáciu u Predávajúceho (alebo osoby určenej na opravu) bez zbytočného odkladu od zistenia nedostatku. Doručené reklamácie sú vybavované bez zbytočného odkladu, najneskôr však do 30 dní od dňa uplatnenia reklamácie, ak sa Predávajúci s Kupujúcim nedohodnú inak. O uplatnení a vybavení reklamácie vystaví Predávajúci písomné potvrdenie.

  12. Dňom uplatnenia reklamácie sa rozumie deň, keď bolo tovar doručené na Kontaktovú adresu Predávajúceho, do akéhokoľvek prevádzkového miesta Predávajúceho alebo na sídlo alebo miesto podnikania Predávajúceho.

  13. V prípade sporného reklamácie rozhodne Predávajúci o jej prijatí do troch pracovných dní od dňa uplatnenia reklamácie.

  14. Záruka a nároky z odpovednosti za vady sa nevzťahujú na tovar, u ktorého bola reklamácia uplatnená po uplynutí stanovenej záručnej doby, a ďalej na opotrebenie tovaru spôsobené jeho používaním. Záruka a nároky z odpovednosti za vady sa nevzťahujú na vady spôsobené nesprávnym používaním, nedodržiavaním návodu, nevhodnou údržbou alebo nesprávnym skladovaním. U vecí predávaných za nižšiu cenu Predávajúci nezodpovedá za vadu, pre ktorú bola dohodnutá nižšia cena; namiesto práva na výmenu má Kupujúci v tomto prípade právo na primeranú zľavu.

  15. Reklamáciu možno uplatniť nasledovným spôsobom:

  • Informovanie Predávajúceho telefonicky, e-mailom alebo písomne.
  • Ak webové rozhranie umožňuje, môže Kupujúci na oznámenie reklamácie použiť reklamačný protokol, ktorý mu bude zaslaný na e-mailovú adresu alebo je k dispozícii na webovom rozhraní.
  • Doručenie reklamovaného tovaru (okrem prevzatia na dobierku, ktorú Predávajúci neprijíma) na Kontaktovú adresu Predávajúceho (alebo osoby určenej na opravu), do akéhokoľvek prevádzkového miesta Predávajúceho alebo na sídlo alebo miesto podnikania Predávajúceho. Pri odosielaní je Kupujúci povinný tovar zabaliť do vhodného obalu, aby nedošlo k jeho poškodeniu alebo zničeniu.
  1. Predávajúci nezodpovedá za újmu na zdraví osôb, prípadne újmu na majetku a tovaru, ktoré budú spôsobené neodborným zaobchádzaním alebo zneužitím tovaru, prípadne nedbanlivosťou.

Tento Reklamačný poriadok je platný a účinný od 1. Októbra 2023.

 

 
Zpět do obchodu